CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13 februari 2009

Sköna Fredag!

Idag är jag riktigt trött!!
Älsklingen är i Holland så jag och småttingarna passade på att sova över hos pappa igår. Det var jättemysigt men jag sov inte speciellt bra... Låg i mitten mellan två små grabbar som rör sig hela tiden!! Adam hade fått någon typ av mirakelsalva att smörja huvudet med (mot skorv) inför natten. Jag antog att den skulle sjunka in i huden som salvor brukar göra men Nej Nej! När jag vaknade imorse så hade han ett stelt lager av gammal salva över huvudet och han hade kliat på det under natten så han var ju alldeles blodig i pannan, stackarn!
Men efter ett bad så såg det riktigt bra ut. Hoppas nu att skorvet håller sig bort, tycker att det ser så ofräscht ut.
Snart kommer Lollo hit, vi ska äta plankstek! Mums!

0 kommentarer: